Maharani Beijing Te Zhi Bai Feng Wan

Thursday 18 July 2013

KESAN PREMIUM BEAUTIFUL KEPADA PESAKIT SLIPPED DISC

Nina salah seorang yang pernah mengalami SAKIT BELAKANG yang teramat sangat selepas melahirkan cahaya mata yang ke-3. Sakit Belakang ini mungkin berpunca dari tabiat nina yang suka duduk membongkok ketika berada di atas kerusi pejabat(gaya macam orang pemalas). Sakit belakang ni memang susah nak hilang walaupun berurut. Faktor lain penyumbang kepada masalah sakit belakang ialah postur (kedudukan) badan yang tidak betul, melakukan aktiviti di luar kebiasaan dan mengamalkan gaya hidup tidak aktif. Malah, terlalu banyak rehat juga boleh menyebabkan kita mengalami sakit belakang kerana badan manusia dicipta untuk kita bergerak aktif; bukan berehat santai sepanjang masa.




Selain itu antara faktor penyumbang sakit belakang ialah:
*Obesiti
*Merokok
*Tekanan
*Keadaan fizikal tidak elok
*Postur badan yang salah
*Posisi tidur tidak elok
*Tiada sokongan daripada tilam ketika tidur
Sakit belakang, khususnya pada bahagian pinggang boleh menjadi petanda kepada masalah kesihatan yang lebih serius terutama bagi kesakitan yang disertai demam atau hilang kawalan untuk buang air kecil atau besar; sakit ketika batuk dan kaki terasa semakin lemah.


Bagaimana Premium Beautiful Membantu Rawatan Sakit Pinggang / Slipped Disc

Di sini nina nak berkongsi Bagaimana Premium Beautiful Membantu Rawatan Sakit Pinggang / Slipped Disc.
PREMIUM BEAUTIFUL didatangkan dengan tetulang-tetulang yang disulami cahaya infra merah jarak jauh (Far Infra red Rays) yang berfungsi mengatasi masalah sakit tulang belakang seperti bongkok, slipped disc, sakit pinggang dan lenguh-lenguh serta sakit sendi. Tenaga Far Infra Red Rays (FIR) paling banyak dalam tetulang bengkung tersebut untuk memberi rawatan thermal yang berterusan. Premium Beautiful juga dapat mengekalkan badan kita berada dalam keadaan posture yang betul sepanjang hari. Secara tidak langsung kita akan terhalang daripada 'terlupa' akan posture yang tidak betul dalam kegiatan seharian kita. Dengan pemakaian yang berterusan Premium Beautiful corset dapat membantu melindungi tulang belakang kita.




No comments:

Post a Comment